Blir galen...

Jag får spel av bildbristen och bristen på att ens kunna lägga upp nya bilder! Och sedan så tänkte jag att jag åtminstone skulle kunna bjuda på en egobild med webkameran men den har självklart inga drivrutiner installerade och när jag försöker med det så går det mer eller mindre åt skogen. Tror jag åtminstone... jag vet inte riktigt vad det var jag laddade hem till kameran, men något var det.. någon installationsguide eller något.
 
Ikväll drar jag mig till Wilma för en filmkväll förr att se på Hunger Games med trevligt folk, ska bli grymt! Till helgen blir det tidsinställda inlägg eftersom jag ska på träningsläger lördag-söndag. Det ska bli skitkul och dessutom blir det extra mycket träning! Kramar!
 
Bild på lillkillen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback