Just nu...

Jag är hemma igen och kommer nog snart börja blogga som vanligt. För att börja så kan vi ju alltid testa något nytt - veckans hiss, diss och vill ha! Och jag tycker att vi kör igång med en gång!
 
Vill ha -
Just nu vill jag verkligen ha billjetter till Way Out West. Grymmaste festivalen med grymmaste artisterna, men istället för att gå dit så får jag väl läsa folks reccensioner från olika bloggar efterråt. Ett annat år säger jag bara, ett annat år!
 
Hiss -
Jag måste verkligen hissa The Hunger Games. Och då menar jag inte filmen utan böckerna! Jag har inte läst färdigt alla tre men är halvvägs in i andra och det är en sådan bok som man aldrig vill ska ta slut. All heder till Suzanne Collins!
 
Diss -
Jag är så trött på sura butiksbiträden. Det är mer än en gång man kommer in i en affär och de inte ens kollar på en eller säger hej, gör ert jobb bara! Men det finns även väldigt trevliga biträden som inte bryr sig om att man är yngre, jag föredrar alltid dem affärerna!
 
Hoppas att ni har det bra i regnet, kramar!
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback