Bakning och träningsverk!

 
Hello darlings!
Inget inlägg igår, var aldelles för uppslukad av min Elle tidning... underbar var den! Sedan var jag även på svamprunda med mamma i skogen, lite utdelning gav det allt!
 
Idag har jag varit i stallet sedan klockan nio och var där till fyra, det kändes riktigt härligt och dessutom fick jag och min vän Linnea, som jag rider med, rida extra - på ponnys!  Träningsverk nästa!
Nu vid åtta på kvällen ställde jag mig och bakade cupcakes, det färdiga resultatet som visade sig en och en halv timme senare var skitgott!
Hoppas ni har det bra, vi hörs imorgon igen!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Din gottegris, det ser verkligen gott ut.
Idag får ni en jättehärlig sommardag , enligt TV-väder.
Ha det gott, och hälsa. Kram

2012-07-03 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback