Hej hopp allt går i en välldans galopp!

Jag känner som rubriken säger. Har inte bloggat på ett tag då jag var i Paris under höstlovet (jag kommer bombardera bloggen med bilder) och ända sedan min klass kom tillbaka till skolan så har det varit plugg hela tiden. 
Mina lärare älskar nämligen att lägga alla prov/inlämningar/redovisningar/diagnoser på samma två veckor.
 
Därför så gav jag mig ut och joggade idag när jag kom hem (vilket är helt underbart att göra innan man ska sitta still hela kvällen) och sedan så skrev jag klart min hemkunskapsinlämning. Nu ska jag genast sadla om till engelska innan jag tar tag i matten och syslöjden. Vi hörs troligtvis till helgen om jag inte är död då på grund av uttorkning av hjärnan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback