Can you feel the sun, washing over me?

 
Jag har precis kommit hem från stan och överby, var och sprang några ärenden med pappa! Haha, vad vuxet det lät... ärenden. Igår var jag med och tävlade på min första dressyrtävling, det gick hyfsat. Halva dagen var det riktigt vackert väder så jag och mamma gick på en powerwalk. Idag har jag som sagt varit i stan, pluggat och knäppt lite bilder. Ikväll ska jag se på X-factor, det är så synd att det går samtidigt som Project Runway Sverige som kickar igång idag - men det avsnittet får jag ta och kolla på imorgon. Så ser min kväll ut, ha det bra, kramar!
 
En bild som jag tog idag. Har på mig min nya blus från Vero Moda, gillar den starkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback