You're just a small bump

Det blev visst inga tidsinställda inlägg i helgen, sorry!
Men jag drar helgen snabbt för er då. På lördagen släpade jag mig upp klockan sex, sedan åkte vi till såtenäs där vi skulle träna.
Klockan nio började vi med ett Coopertest - att springa 3 kilometer så snabbt man kan, sedan körde vi på med ett Beeptest - springa så länge man orkar fast under tidspress och ökat tempo hela tiden på ett ungefär, volleyboll, militärbana och till sist på eftermiddagen så körde vi handboll och handbollsmatch, vilket vi även gjorde på söndagen.
Under dessa dagar har jag även hunnit bli förkyld och på gränsen till febrig, härligt va? Vi hörs, kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback