Första advent!

Ph: Bjuder på en stämningsbild från förra årets december och en bild på hur vi har det just nu!
Godmorgon på er! Första december, första advent och sista dagen i Trollhättan för min del!
En stor dag med andra ord och efter att ha kollat blogg.se's förstasida och sett alla julinlägg om lussekatter och julpynt så är avsaknaden av julkänsla påtaglig i mitt hus, det är väldigt tomt överallt nu. Hittar ingenting alls, alla skåp är tomma och jag får sick-sacka mellan flyttlådor! Lyckades ändå bygga upp lite julkänsla imorse genom att se på "Schmack It"s julkalender och även det första avsnittet av SVTs. Tycker faktiskt den verkar riktigt mysig detta året, älskar julkalendrar! Däremot hittar jag inte mina chokladkalendrar eftersom jag packade ner dem igår så jag får väl äta ikapp mig en annan dag. Igår var jag också hos Maja under kvällen, såg på film och fick en jättefin present!
Glad första advent på er (jag fortsätter hävda att man säger så även om mina föräldrar påstår att det inte finns ett sådant uttryck) och hoppas någon orkade läsa allt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulle dig! ;)

2013-12-01 @ 12:27:50
Postat av: Anonym

Gulle dig! ;)

2013-12-01 @ 12:28:18
Postat av: Mormor

Klart vi orkar läsa, det är så roligt att följa, vad som händer i din värld. Lycka till med ditt nya rum. Snart kommer väl en uppdatering. Kram från mormor.

2013-12-01 @ 19:07:05
Postat av: Moster C

Kram och lycka till imorgon ❤️

Glad advent 😘😘

2013-12-01 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback