She knows that that is wrong when she looks into his eyes

Ph: Hade glömt mina natur/frostbilder! Här får ni en icke visad och icke redigerad favorit.
Jeeeezus vad det blåser ute, Sven är inte nådig!
Har sedan mitt förra blogginlägg pluggat lite och har storshoppat med mamma. Fick lite julklappar köpta faktiskt, känns jäkla gött (försöker få det att låta lite mer göteborgskt, måste ju börja någon gång) och längtar efter att slå in julklapparna eftersom det faktiskt är det roligaste! Har ni köpt några julklappar ännu?



Kommentarer
Postat av: Brush!

Snygg bild! :D

Svar: Tack brush!
Johanna Hjortsberg

2013-12-05 @ 21:38:50
Postat av: Wilmis Pandis

Ett lager med papper räcker, Johanna.... kom ihåg det. (detsamma gäller tejp)

Svar: Hahahhahaha du visste vad jag syftar på!! Tror jag kör present,låda,papper,låda,papper och så 3 lager tejp!
Johanna Hjortsberg

2013-12-06 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback