Everybody gets a second chance

Att sluta tidigt är ju bara för bra! Knäppte dessa bilder idag efter att jag hade kommit hem från skolan i fint solsken, gick ut och joggade med lika bra väder och sedan när jag kom in igen så började det regna. Hade verkligen vädret på min sida! Dessutom är jag ledig imorgon så jag kan göra vad jag vill ikväll och sova ut imorgon, jag har alltså all anledning att vara glad! När jag fotade förut så tog jag även några naturbilder som jag tänkte kommer upp om någon dag, hoppas att ni kommer gilla dem lika mycket som jag gör! 



Kommentarer
Postat av: † Perlita Nuñez

Hur lyckas du få så bra bilder? Har själv en system kamra men lyckas aldig få så snygga bilder som du har!
Försöker få en snygg bild på tex min outfit.. vet du hur de gick? Ha..ha slutade med att ja radera alla foton!

Svar: Haha känner igen den där biten med att man raderar väldigt många av de bilder som man tog! Jag har först och främst skaffat mig ett stativ som jag kan ha kameran på och sätter den på självutlösare! Jag har även lärt mig en hel del av min bror som är sjukt duktig på att fota så jag har en privatlärare kan man väl säga, haha! Men det senaste har jag köpt mig ett nytt bättre objektiv och börjat läsa på om inställningar och testa vad som blir bra! Även redigering gör en hel del för färger och ljus :) Tack så mycket för komplimangen! Hoppas du lärde dig något av det lilla jag kan beskriva :)
Johanna Hjortsberg

2013-11-06 @ 19:07:08
URL: http://perlita.blogg.se
Postat av: Anonym

Sötast ever😘va rädd om dig mosters ❤️

Svar: Tack fina du! <3
Johanna Hjortsberg

2013-11-06 @ 20:43:59
Postat av: SARA ♥

Fina bilder och fint halsband! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Johanna Hjortsberg

2013-11-06 @ 20:56:08
URL: http://sarasfotoalbum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback