Frosty winter days

Ph: Frost, frost och mer frost!
Vi hade som sagt snö imorse och det ligger kvar lite fortfarande. Det som är dåligt när det bara kommer lite snö och det är ganska varmt är ju att allt slaskar bort och sedan fryser till is på kvällen, därför var det lite jobbigare än vanligt att ta sig hem från dagens joggingtur då jag i några uppförsbackar fick gå för att inte åka baklänges rakt ner igen! Efter har jag ätit och redigerat en del bilder och eftersom jag inte har några läxor tills nästa torsdag så kan jag nu bänka mig framför Blacklist med en hårinpackning och fortfarande ha gott samvete! 



Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

fina bilder

2013-11-21 @ 23:48:34
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback