Hold me closer

Ph: Mina nya tights är klädkärlek, inte bara snygga utan sköna också! 
Efter en sugig skoldag (två timmar resa till skolan för att veta att våran första av två lektioner var inställd, sitta i biblioteket själv i två och en halv timme och vänta på nästa lektion, gå på lektionen och får sluta 35min tidigare så att lektionen bara blev 25min och sedan en och enhalv timmes resa hem igen) så har jag tagit mig en kopp varm choklad och kollat gamla bilder - så kul att se hur man har utvecklats på två år!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Så snygga tights, det ska vara på så unga snygga tjejer som du. Annars är det helt fel.
Synd att du fick vänta så länge på lektioner. Snart är du närmare. Kram och ha en bra helg.

Svar: Ja tur att vi snart är närmre! Ha det bra, kram på dig!
Johanna Hjortsberg

2013-11-22 @ 18:08:34
Postat av: Mormor

Jag såg tillbaka på din blogg. Köpte du både svarta och blå tights ?

Svar: Nej, endast svarta! Ser dock lite lila ut ibland.
Johanna Hjortsberg

2013-11-22 @ 18:15:51
Postat av: Hemma Hos Felicia

så fin du är! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Johanna Hjortsberg

2013-11-22 @ 19:10:18
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback