Jul, tack!


Ph: förra julen, som sagt så är ljusslingor det mysigaste som finns!
Hej allihopa!
Hela dagen idag har jag varit i Gbg som vanligt men denna dag fick jag inte åka hem med en gång utan har varit på informationsmöte om nya lägenheten också under kvällen. Känns bra, nu smäller det snart och jag ser fram emot att gå runt i ett julförberett Gbg! Längtar faktiskt efter jul i allmänhet med snö utomhus och levande ljus och ljusslingor (älska ljusslingor) inomhus. Fast maten måste ju ändå vara det bästa, får aldrig nog! 



Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh mys! Älskar ljusslingor, måste ta och köpa det till mitt rum, typ tapetsera hela rummet med det haha! :'D

2013-11-05 @ 22:21:55
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Sofie

Har redan två ljusslingor och ska snart skaffa en till haha, så himla myys! Fin blogg förresten :)

2013-11-06 @ 00:22:50
URL: http://sofiebacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback