A night to remember

 
Igårkväll begav jag mig till juliette för vad jag trodde skulle vara en fotograferingskväll med bara henne och för att ha allmänt mysigt... Istället när jag kommer hem till henne så är både Sara, Julia, Moa, Juliette och Pauline där! Visar sig att de har totallurat mig och fixat en avskedskväll för mig eftersom jag ska flytta. De hade fixat min favoritmat, efterrätt och chips! Helt underbara är dem! Sedan så gav de även mig ett armband för att ha något fysiskt som jag skulle komma ihåg från kvällen och alltid kunna ha med mig, skitfint är det! Det var en sådandär kväll som man ser på filmer, som man hoppas få uppleva någongång i sitt liv. Tack flickor, ni är finast och bäst ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värd allt vår hjort!!! Världsbäst är du och gillar ej att du ska flytta.. Tårarna kommer bara falla sista dagen du åker, men det är som tur bara till Göteborg och inte Kina! Puss på dig världen bästa matkompis <3

2013-10-20 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback