Another brick in the wall

Ph: Bild från google.
Längtar ruggigt mycket till lovet nu. Har riktigt chill vecka i skolan denna veckan (ledig tisdag, två lektioner per dag resten av veckan) så det borde gå fort! Klickade in på detta inlägg förut och blev jäkligt inspirerad. Har alltid tyckt att tegelväggar är snygga och nu när jag vet om tegeltapet blev jag sugen på att ha det i mitt nya rum! Har dock beslutsångest om vad jag ska göra med rummet så det kommer nog sluta med att det blir helvitt, haha!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Fin vägg, jag har kort på en annan tegelväggstapet.
När din mamma var liten fanns den i köket på Norra Långö. Kram

2013-10-21 @ 20:38:46
Postat av: Anonymous

<3 PINK FLOYD Ɛ>

2013-10-21 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback