It takes two

Ph: Jag ute i skogen förut i min nya hatt! (troligtvis trampade jag även i hundskit, fyfan vad skorna stinker)
Idag är det endast 39 dagar kvar tills jag flyttar! Det är mindre än fyrtio dagar och jag flippar lite känslomässigt för det känns så overkligt. Jag kom på igår att det finns en massa jag vill göra innan jag flyttar i denna stad innan också - ta en fika med mina handbollsvänner, klättra upp vid utkiken där man kan ta jättefina kort över staden och upp på halle- hunneberg en sista gång! Som tur var är har vi ju lov nästa vecka, ska försöka klara av en massa saker då! Nu - joggning i regnet! 



Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

vad fint! gillar bilderna :)

Svar: Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir ! :)
Johanna Hjortsberg

2013-10-23 @ 16:53:22
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: L.

Snyygga Johanna!!

Svar: Åh tack snygg-Linn!!
Johanna Hjortsberg

2013-10-23 @ 21:11:29
URL: http://enlinn.blogg.se
Postat av: Mormor

Jättesnygg!

2013-10-23 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback