Du vill så gärna att någon ska se dig men jag har hela världen med mig

 
Hej! Blev ingen bloggning eller joggning igår, spenderade tre (!!) timmar hos en nagelterapeut och fixade lösnaglar! Första gången jag har lösnaglar och det känns grymt konstigt, tar en evighet längre att skriva sms och på datorn. Resten av gårkvällen gjorde jag läxor och det ska jag göra lite ikväll också efter jag har tagit mig till gymmet för att träna. Ska inte plugga något till helgen för imorgon åker jag till Luleå för att träffa min bror, ska bli så kul! Inte träffats honom sedan i vintras så det ska bli skitkul!



Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Det blev ju jättebra! Vart hette stället du gjorde det på? :)

Svar: Tack det tycker jag med! Studio 57 heter det och ligger på Linnégatan i Göteborg! :)
Johanna Hjortsberg

2014-04-03 @ 17:00:59
URL: http://liisaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback