Do it for the love

Här kommer mina raketbilder ifrån nyår! Tog andra (mycket sämre) bilder från när vi åt och vid tolvslaget med mobilen så det får bara bli raketerna som kommer ut eftersom det var det jag tog med kameran.
Idag är min sista lovdag och jag känner mig ganska opepp på att gå upp halv sju imorgon. Och att plugga idag... Men snart är det sportlov och då är jag i Lanzarote och innan det ska jag till Oslo för Ellie Goulding så det kommer förhoppningsvis bli två grymma första månader 2014!



Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Grymt fin bild!

Svar: Tack så hemskt mycket!!
Johanna Hjortsberg

2014-01-06 @ 14:02:01
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjorten dååå, blogga lite för Pålinens skull! din blogg är min favorit juuu, loooove dig <3

2014-01-09 @ 23:12:42
Postat av: Milda

Du är ju en grym fotograf!! Älskar designen <3

Svar: Tack så hemskt!! Värmer verkligen snälla du! <3
Johanna Hjortsberg

2014-01-26 @ 19:40:05
URL: http://mildamoz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback