Hungry heart

Har mer eller mindre spenderat hela helgen på mitt rum - målandes, spacklandes och slipandes! Igår målade jag taket innan jag åkte och såg på en musikal med mamma och pappa, idag har jag varit på gymmet och målat tre av fyra väggar! Imorgon avslutar vi förhoppningsvis väggarbetet och tapetserar min fondvägg så att jag kan sätta in nya garderober i veckan. Det kommer bli som ett helt nytt rum!
Är supertaggad och hoppas på att kunna uppdatera mer i veckan när jag inte har fullt upp med att få färg i ansiktet! Kram



Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh vi måste få se resultatet också! Och fan vad snygg du sak va då!

Svar: Har redan börjat fixa med före- och efterbilder!! Och tack puddingen!
Johanna Hjortsberg

2014-01-26 @ 19:45:32
URL: http://johannaosv.blogg.se
Postat av: din darling/azzumfriend

Så himla fiin är du darling!! Hoppas vi kan ses snart!! <3<3 hoppas du blev nöjd med rummet!! kram!

Svar: Naw tack min fina darling!! Ja, det får vi allt se till att vi gör!! Rummet känns bra så vi får se efter idag när tapeten kommit upp! Kram <3 <3
Johanna Hjortsberg

2014-01-26 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback