Rawr

Sådär ja! Nu är bloggen uppdaterad och vårfräsh! Gillar ni det? Vi har haft underbart väder hela helgen och igår var det full rulle då jag var med Nelly på förmiddagen innan jag, mamma och pappa gick på Rock of Ages musikalen. Den var grym, så värd att se! På kvällen satte vi oss och åt tapas i stan och det var också något av den godaste maten jag ätit på länge. Alltså en totalbra dag! Idag har jag tränat och vandrat i solen (om man bortser från allt pillande med bloggen alltså). Hoppas er helg har varit bra, kram!
 
Har ändrat bredden på bloggen så de gamla inläggens bilder ser konstiga ut, men det får ni stå ut med.



Kommentarer
Postat av: Mojsan

Åhhhhh vad snyggt det blev på din blogg bästa du! <3

Svar: Åhhhh men tack världens bästa mojsan!!! <3
Johanna Hjortsberg

2014-03-30 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback