Det verkar så lätt att bara stöta på

Asså jag ÄLSKAR VÄDRET, hur härligt är det inte med utomlandsvärme? Om man bortser från den katastrofala svettlukt som finns på varje buss och i varje stängt rum och hur det gör att jag degar alldeles för mycket på balkongen vilket försummar min bloggning så kan jag bara älska värmen.
 
Jag har haft en toppenvecka fast med tusen saker att göra och massor utav plugg.  Tyvärr har inte mina lärare fattat att man ska trappa ner på läxorna i slutet utan de ökar på och lägger allt nu de sista veckorna (hade dessutom mattenationella i fyra timmar idag)... Men på tisdag gör jag det sista och sedan är jag ledig tre (!!!) dagar nästa vecka. 
 
Ikväll kommer min älskade Pauline hit så att vi kan fira hennes födelsedag som var för några veckor sedan! Vi ska gå på bio idag, The Other Woman! Någon som har sett den och tyckt den var bra? Jag har skyhöga förväntningar så risken är ju att jag blir väldigt besviken. Hoppas ni får en toppenkväll, kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback