You gotta step into it

 
Idag har jag gjort min sista betygssättande prövning för ettans årskurs och har avklarat en massa kurser. Imorgon är jag ledig och nästa vecka har jag inte direkt något riktigt - därför räknar hela min klass det som nästan sommarlov redan! Så härligt!
 
Idag har jag sett till att förbereda mig för avslutningen, har precis klickat hem en ny klänning och kofta och innan idag köpte jag nya skor. Jag kom även hem med två par nya jeans även om det var helt oplanerat. Nu längtar jag bara efter att få hem leveransen och prova kläderna... ahh! Slänger in lite favvobilder från Justin Timberlake konserten också.



Kommentarer
Postat av: pineapple resort

Justin är så jävla bra!!

2014-05-28 @ 09:22:32
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback