Buzzcut season

Som jag nämnde imorse så var det två stora prov idag vilket verkligen har gjort min hjärna slutkörd. Men det är skönt att ha det överstökat för nu har jag bara en liten språkläxa till imorgon och sedan kan jag ta det lite lugnare med pluggandet. Imorgon ska jag dessutom möta upp Sandra och Rebecka igen (som förra veckan) då vi har infört pluggonsdagar... kommer bli toppenbra då man ser till att träffa varandra regelbundet men samtidigt gör något vettigt! Förresten lär det ju vara världens bästa dag idag då det är chokladens dag och man har all andledning att äta choklad... möla väl mina vänner!! 



Kommentarer
Postat av: moster c

Kram finaste Johanna. Hoppas det gick som du önskade på proven. Va rädd om dig! KRAMAR

2014-11-11 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback